In dit artikel lees je wat je kan doen als je na het inloggen een wit leeg scherm ziet.
Om in te loggen bij Faqta maak je gebruik van een veilige methode door middel van je e-mailadres en wachtwoord op ons leerplatform. Het kan gebeuren dat er bij het inloggen een wit scherm verschijnt, dit kan verschillende oorzaken hebben.
Om in te loggen bij Faqta maak je gebruik van een veilige methode door middel van je e-mailadres en wachtwoord op ons leerplatform. Het kan gebeuren dat er bij het inloggen een wit scherm verschijnt, dit kan verschillende oorzaken hebben.
Dit kan verschillende oorzaken hebben:
- Je kan proberen in te loggen via een andere internetbrowser. Faqta werkt het beste op Google Chrome.
- Je kan proberen in te loggen op een andere device.
- Als je via een portaal (bijv. MOO of Cloudwise) naar Faqta gaat, kan dit ook meespelen. Probeer via de internetbrowser in te loggen (dus niet via een portaal) en kijk of dat verschil maakt.
- Als dit bovenstaande allemaal niet helpt, kan het zijn dat de tijd van de computer verkeerd staat. Om dit te controleren kijk naar je computerklok (rechts onderin voor Windows, rechts bovenin voor Apple). Als deze tijd of datum inderdaad niet klopt, werkt het leerplatform niet goed. Om dit te verhelpen staan hieronder linkjes naar handleidingen voor verschillende versies:
Het kan zijn dat je geen rechten hebt om dit aan te passen. De PC zal dit melden. Vraag in dat geval jouw ICT-coördinator of -beheerder dit voor je te doen.
Zie je een zwart scherm nadat je bent ingelogd? Klik dan Hier
Lukt het als leerling niet om in te loggen? Klik dan hier.
Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via chat (rechts onderaan de pagina van speel.faqta.nl) of mail.