Kennismaken met de trainers

Wil jij weten wie er voor je team komt staan als je een Faqta-training boekt? Hieronder zie je alvast wie je in huis haalt.

Alle groepen Alle vakgebieden

Bij Faqta kun je veel verschillende trainingen volgen. Of je team nou net gestart is of juist al behoefte heeft aan meer verdieping, er is altijd een training die aansluit. Benieuwd wie je voor je krijgt tijdens de training? Maak hieronder kennis met de trainers van Faqta.

E-mail_Marloes

Marloes van Willegen | Faqta

"Na het werken op verschillende basisscholen, ben ik aan de slag gegaan met de master Onderwijswetenschappen. Zo heb ik mijn passie voor het helpen en adviseren van teams op basisscholen verder ontwikkeld. Ik vind het belangrijk dat jij als leerkracht in je kracht wordt gezet en je steeds meer vaardig mag voelen als bijvoorbeeld coach. Met veel plezier help ik jou op de goede weg voor het invullen van kwalitatief leuke lessen met veel praktische tips."

 

HighRes_Bas-1

Bas van den Brand | Edux

"Mijn naam is Bas van den Brand en ik ben werkzaam als onderwijsadviseur bij Edux. Vanuit die rol geef ik ook trainingen op Faqta scholen. Mijn expertise ligt bij digitale geletterdheid, wereldoriëntatie, O&O leren, vakintegratie en Close Reading. Deze expertises neem ik mee in mijn rol als Faqta trainer. Het doel van de trainingen is dat leerkrachten zich vaardig voelen om het beste uit de methode te kunnen halen.Voor mij is de opdracht van een school het opleiden van betrokken, gemotiveerde, kritische, digitaal geletterde, talentvolle, zelfstandige kinderen. Zodat zij uiteindelijk kunnen uitgroeien tot actieve burgers van onze samenleving. Ik vind het mooi om Faqta scholen te helpen met deze opdracht, passend bij de visie en missie van de school."

wendy                                 

Wendy Braat - Goderie | Edux           

"Ik ben Wendy Braat-Goderie en ik werk als onderwijsadviseur bij Edux. In deze rol mag ik leerkrachten dagelijks begeleiden bij het geven van betekenisvol onderwijs. Vooral door kinderen te leren leren, onderzoekend te laten leren, coachend les te geven en digitale geletterdheid te stimuleren. Ik vind het dan ook belangrijk, dat leerkrachten werken vanuit hun visie op leren en regelmatig reflecteren of hun aanpak en rol past bij wat de kinderen nodig hebben. Als je op deze manier met je methode omgaat, is deze veel meer een bron en handboek, dan een ‘keurslijf’ en differentieer je daar waar nodig. Vanuit Faqta wordt die mogelijkheid duidelijk geboden. Samen met teams stimuleer ik graag, dat zij vanuit een onderzoekende houding het beste uit de methode halen. Daar draag ik graag mijn steentje aan bij."