Een storing melden

In dit artikel wordt uitgelegd wat je kan doen als je tegen een probleem aan bent gelopen op ons leerplatform en dit niet gemeld staat als storing.

Alle groepen Alle vakgebieden

Als leerkracht is het belangrijk dat het leerplatform naar behoren werkt. Het is heel vervelend als dit voor jou niet het geval is. Wij willen je hier graag mee helpen en horen het graag als er een storing is waar wij nog niet vanaf weten. Op die manier kunnen wij er voor zorgen dat het wordt opgelost en jij als leerkracht weer snel aan de slag kan.

Technische problemen

Er zijn een aantal technische problemen die jij zelf op kan lossen, zoals problemen met het inloggen, een video dat niet afgespeeld wordt of een groep leerlingen die niet zichtbaar is. Kijk bij de categorie "Storingen en veelvoorkomende problemen" of het antwoord op jouw probleem hier tussen zit.

Een storing melden

Staat het antwoord op jouw probleem er niet tussen, of is het probleem niet opgelost? Meld de storing dan bij ons. Je leest hieronder hoe je dat kan doen.

  1. Ga naar speel.faqta.nl en log in.
  2. Klik op de chatbubbel (rechtsonder in het venster).
  3. Selecteer "Technisch probleem" in de chat.
  4. Kies jouw soort probleem uit de opties, en beschrijf vervolgens je probleem zo concreet mogelijk.

Je probleem komt vervolgens bij ons terecht en wij zullen je op de hoogte houden van de oplossing indien je dit aan hebt gegeven. Mocht je ons liever willen mailen, dan kan dat ook via service@faqta.nl. Beschrijf je probleem zo concreet mogelijk. Dank je wel alvast voor het melden van een eventuele storing.